2012-06-07

Till i Collapse!

Madder Fakker villket jävla pass det blev idag!

Jag som var relativt omotiverad och trött när jag slängde pwon i huvudet och begav mig mot gymmet fick den sjukaste fokusen ever, tunnelseende deluxe snackar vi om nu!

Axlar!
Sittande maskinpress x4
Sittande lös skivstångspress utan ryggstöd x5
Hantellyft, sida x3
Hantellyft, framåt x3
Sittande maskinpress, framåt x3
Kabellyft, sida x3
Kabellyft, framåt x3
Ungefär så kändes det idag!
Bestämde mig för att avsluta med en CF-wod då energin fortfarende va på topp!

Thrusters 50kg
Burpees
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

1, 2, 3 DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD! FY i helvete vad sjukt jävla mongojobbigt det var! BUT I DID IT!

Jag må ju säga att det blev ett sjukt tufft pass, på gränsen till för mycke för mina kära axlar men jag hade en sån enorm energi och ett sånt fruktansvärt dirv att kroppen bara gick av sig själv och jag ville aldrig sluta. Lite därav CF som avslutning.

Svettig likt en nyduschad hund så begav jag mig hemåt för att snabbt få mat i huet!

Nu ska jag försöka varva ner och ta det lugnt resten av kvällen!

Må väl vänner!

SHUT THE FUCK UP AND TRAIN!

YOU ONLY FAIL WHEN YOU GIVE UP!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar