2012-06-26

Tisdag!

En härlig tisdag är kommen, en jobbledig sådan.

Men idag har jag ett stort problem i villket jag är både ledig från jobb och har vilodag från träningen.
Ekvationen vilodag och ledig dag från jobbet går inte alls ihop, nä det går bara inte.

Redan när jag vaknade idag strax innan 8 då jag skulle tvätta lite så kände jag hur längtan efter ett hårt träningspass infann sig. Jag är mycket väl medveten om hur viktigt det är för mig att hålla vila dagen efter ett benpass och jag får idag kämpa mot mig själv för att klara av detta.

Men för att bota träningssuget lite så stoppa jag en Celsius i huet och begav mig mot gymmet vid 8 tiden efter att jag slängt in tvätten.

Efter 1 timme på den kära motionscykeln så bar det av hemåt och in om bageriet för lite nybakade frukostbullar och motiveringen att jag var tvungen att ta igen kalorierna jag slösat bort på min cykeltur!

Ha en fortsatt bra dag folks!!!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar