2012-06-03

Weekend!

Då var ännu en vecka och ännu en helg påväg mot sitt slut.

Tänkte bjuda på helgens innehåll!

Efter att motvilligt ha vilat i fredags pga jag var något så in i helvetes sliten så var det dags igen igår Lördag då armar och vader skulle få sitt.

Jag satt på fredagen och studerade lite olika träningsscheman och videos villket gav mig ganska mycke ny inspiration och det kändes som jag ville testa ett annorlunda upplägg än vanligt.

Jag gick alltså in på gymmet igår och fullständigt mosade mina armar men en kontakt jag sällan kännt av och med bra mycke lägre vikter än vanligt. Detta har jag fått känna av rejälv idag då jag har en fruktansvärd träningsverk i speciellt biceps, villket inte hör till vanligheterna!


Kvällen bjöd sedan på en riktigt trevlig grillkväll med ett gött gäng hemma hos Stoffe och Sandra!

Dagen i ära och en härlig söndag som började med sovmorgon till 11 och sen fyllde jag magen med nybakade bullar och rejält med kaffe!

En stund senare var det även idag dags för träning och Bröst/Baksida axlar!

Det blev ett stabilt pass med en helt ok träff och även lite varierande träning då vi idag valde bort allt som hade med hantlar att göra, hör ju inte till vanligheterna!


Får la även bjuda på en formbild!


Imorgon väntar ett förhoppningsvis underbart benpass!

Ha det fint!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar