2012-06-10

Bryllor!

Igår var en ren vilodag fylld med massa jobb. Jag brukar känna mig rätt värd vila på mina vilodagar och oftast känns det då skönt att vara från gymmet. men igår va det banemig riktigt svårt att vila, jag var fruktansvärt träningssugen och jag kan väl bara tacka fotbolls em för att det blev vila ändå.

Idag har jag varit sjukt jäkla träningssugen och dagen på jobb har ägnats mycke åt träningsfilesofi!

Blev ännu mer taggad när jag slängde pwon i huvudet och satte mig i bilen från jobb mot gymmet för att möta upp huge Stoff!

Så då kunde jag inte göra annat än att vänta mig ett riktigt kanonpass och det blev det verkligen också!

Bröst
Bänkpress 12:an
12x100
10x110
8x120
6x130
4x140
12x90
Sne hantelpress x4
Rak maskinpress x4
Liggande kabelflyes x4

Baksida axlar
Kryssdrag, kabel x4
Omvänd pecdec x4
Framåtlutande hantellyft x4

Imorgon väntar ett förmodligen bra benpass och man kan inte göra annat än att längta!!

// Steen

1 kommentar: