2012-06-11

Underbara måndag!

En ledig måndag kan ju inte fördrivas bättre än med ett benpass!

Benträningen är alltid veckans höjdpungt då det är dom absolut roligaste och jobbigaste passen, precis som träning skall vara!

Ben!
Benpress x5
Sumosquats i smith x4
Liggande lårcurl x5
Benspark x4
Knäböj x4
Utfall, hantlar x4
Benspark x3

Väldigt intressant träff av Sumosquatsen som det förövrigt var första gången jag körde, dock inte sista!

Sjuuuuuuukt underbart bra pass och nu känner jag mig som ett kolli, men jag älskar det!

Bjuder på 2 "formbilder"!


Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel the POWER OF TIGHTS!

Nu ska jag lägga benen på bordet och invänta första EM-matchen för dagen och sen är det såklart Sverige som gäller lite senare!

Ha en bra dag folks!

YOU CAN JUST GO THROUGH THE MOTIONS.. OR YOU CAN SMASH THROUGH EVERY REP.. EVERY SET.. EVERY MILE.. THE DIFFERENCE IS BETWEEN YOUR EARS!

POWER OF MIND!

// Steen

1 kommentar: