2012-06-18

LEGS!

Det finns en riktig jäkla höjdpungt varje vecka och det är benpasset! Det finns ingenting annat som jag längtar så myke efter varje vecka, älskar urladdningen som alltid sker vid dom passen..

Idag var det ett riktigt jäkla monsterpass, fy satan villken urladdning!

För att citera Svan "Hade du kört en rep till så hade du förmodligen spytt upp benmusklerna"..

Enligt mig en ganska bra beskrivning av dagens pass!

Ben
Knäböj-12an
12x100
10x110
8x120
6x130
5x140
4x150
12x90
Sumosquats x4
Benpress x4
Liggande lårcurl x6
Benspark x5
Utfall, hantlar x6

Sumosquats, killing me slowly!!!

Nu har jag precis stoppat 500g kesella och en näve valnötter i huvet, dags att gå till kojs!

Jag ber till högre makter, skänk mig rörelsefrihet imorgon!

WHEN YOUR LEGS GET TIRED, LIFT WITH YOUR HEART!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar