2012-06-27

Efter laddningen......

......av mat som jag körde in i huet till frukost så kände jag verkligen hur energin sprängdes ut i hela kroppen!

Jag var REEEEEEEEEEDO, ja fy i helvete så redo jag var!

Rygg!
Marklyft - CF
100kg 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Breda latsdrag x3
Smala latsdrag x3
Stångrodd x4
Hantelrodd x3
Chins x4 - Video

Ett helt magiskt pass på alla plan, sjukt fokus, enorm energi och maximal träff!

Vi avslutade passet med att ta någon formbild och även lägga ribban på kvaliten till 2013 års WorldClass kalender, saaaaaaaaay what ;D!





KÄRLEK!

Feeeeeeeeeeeel the power mina vänner!!

Nu ska jag ägna resten av kvällen men mina sötna små vänner och se när Spanien förhoppningsvis kör över Portugal!

Imorgon är det dags att smeka lite axlar, LÄNGTAR så in i helvete!

RATHER THAN THINKING THE GRASS IS GREENER...

...TRY WATERING YOURS!

//Steen

2 kommentarer:

  1. Grymt tacksam att du verkligen tog dig tid att lägga upp videos och bilder! Ser nice ut!

    SvaraRadera
  2. Det är jag som ska tacka, allt för att göra bloggen mer intressant och läsvänlig!

    SvaraRadera