2012-05-11

Axlar!

Gårdagens kvällspass var egentligen tänkt som ett cardiopass men när jag kom till gymmet så va precis allt jag kunde tänka mig att köra upptaget.

Sne som fan blev jag och började istället fundera på om jag skulle träna istället. Precis då stiger big Stoff in i gymmet och hotar mig till döds och jag inte körde axlar med honom. Jag kände då att jag inte hade något val utan att joina Stoff och kötta!

Det blev ett fruktansvärt bra pass med en enorm pump och träff, i love!
Om inte annat så känns det i kroppen idag.

Sittande hantelpress x3
Sittande omvänd maskinpress x3

Superset
Sittande enhands maskinpress x3
Liggande stångdrag, över huvud x3
Stånglyft till haka x3

Sittande maskinpress koncentration x3

Som sagt ett riktigt bra pass och jag är helnöjd!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar