2012-05-05

Lördag!

En lördag som var tänkt som sovmorgon, lugn och helt gymfri blev nästintill tvärt emot.

Klockan 0650 i morse låg jag i forsterställning i min säng, sovandes som en liten bebis när en hund vid namn Tequila tydligen tyckte att jag skulle upp och ut med henne, det var en jäkla pipande så jag hade inget val.

Upp och gå en halvtimme med henne och sen kioska jag in en Celcius i huvet och begav mig mot gymmet, kändes ju inte lönt att lägga sig igen.

Det blev 1 timme på cykel och av någon konstig anledning så var det extremt lätt att cykla i morse, benen bara gick av sig själv.

Efter detta så har det varit både tvättande, matlagning, långtur i skogen med Tequilisen och nu är det hockey som gäller.

För att göra inlägget lite mer färggrant så fångade jag både frukost och lunch på bild!



Frukost.
7 äggvitor
3 gulor
100g kalkon
1 bit grovt bröd med lättmjukost och kalkon
Några valnötter
1 glas mjölk

Lunch.
300g lövbiff
400g potatis
Diet-tzatziki
1 glas mjölk

Ha en trevlig kväll folks!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar