2012-05-05

BOOOOOOM!

En underbar fredag och en underbart träningspass.

Ja det är väl ungefär så jag kan sumera kvällen, när jag nu sitter och småäter på kesellan för kvällen och känner mig redo för sängen.

Fick till ett extremt bra pass med en enorm träff i både brösten och baksida axlar. Bättre än så kan jag inte beskriva dagens pass då det helt enkelt bara gick förjävla bra!!

Bröst
Rak hantelpress x3
Sne hantelpress x3
Rak maskinpress x3
Sne maskinbänkpress x3
Kablecross x3

Baksida axlar
Liggande kryssdrag, kabel x4
Omvänd pecdec x4
Framåtlutande sidolyft, hantel x4

Efter träningen så matade jag huvet med den sista av 3 matlådor med kyckling-grytan som jag slängde ihop i onsdags och jag må säga att den var något så in i helvetes god, kärleken för kyckling är åter väckt!

Efter detta så kom Mr Big Stoff hit med 2 B&J glassar som vi tryckte i huvudet samtidigt som vi såg Sverige besegra Norge i sin första match i detta års upplaga av Ishockey-VM.


Ha en trevlig helg för det ska jag ha!

Imorgon blir det vila från styrkan!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar