2012-05-04

GUNS!

Sista passet denna rundan på kroppen avverkades igår med den sjukaste pumpen på flera månader.

Biceps
Sittande bicepscurl x4
Maskincurl, enhands x3
Bicepscurl till huvud, kabel x3
Stående stångcurl, kabel x3
Koncentrationcurls, hantel x4

Triceps
Stångpushdown x3
Enhandspushdown, kabel x3
Stångpush över huvud, kabel x3
Dips x4

Som sagt så var det en otrolig träff och pump som speglade gårdagens pass. Jag brukar få ganska hyffsad pump och träff i armarna men igår va det helt enormt, det kändes verkligen som att armarna skulle sprängas och efter vissa övningar kunde jag knappt röra armarna!

Med detta så önskar jag alla en god Fredag och en trevlig helg!

Om det blir träning idag eller om jag lägger passet imorgon vet jag inte riktigt än men den som lever får se!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar