2012-05-10

GUUUUUNS!

Smackalabam villket armpass jag fick till igår! Det var verkligen ett sånt pass som man önskar att man kunde få till precis varje gång.

Oftast så får jag inte den monsterpumpen i armarna och om jag får det så släpper det ganska snabbt. Men dom senaste passen där armarna har fått smaka så har jag verkligen tagit mig över den gränsen och in på ett pumphärjande teritorium!

Jag avslutade sen dagen med mitt lilla expriment och kyckling"gryta" villket jag måste säga blev väldigt lyckat, men det e inte så konstigt när det va jag som komponerade maten ;).

Jag kom väldigt tidigt i säng efter att ha glott lite på Sverige - Tyskland matchen och tänkte därför att det nog var dags för mig att känna på hur det skulle kännas ifall jag skulle börja dieta.

Nu menar jag inte just det där med mat och viljan att köra cardio för det vet jag redan att jag besitter. Dock så jobbar jag ju på ett 3veckors schema varav en av veckorna börjar jag jobba 0645 inne i Malmö. Detta betyder i sig att jag måste köra hemifrån 0600 villket i sin tur betyder att jag bör vara hemma senast 0515 för att hinna fixa frukost, villket i sin tur betyder att jag måste va på gymmet 0415 och gå upp 0400.

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR tidigt med andra ord, men vad ska man göra när man jobbar som man gör.

Detta testade jag i morse och det gick förvånansvärt bra villket dock berodde på att jag va i säng redan 2100, men man får ju rätta läggtiden efter när man ska upp.

NO EXCUSES !

Hurvida det blir träning efter jobb idag eller inte det återstår att se.

Ha en bra dag folks!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar