2012-05-08

Formcheck!

Dagen har varit fri från träning, iaf styrketräning och skönt är det, även om man har sina små abstinensperioder lite då och då. Men idag fanns det många anledningar att vila, dels för det gick åt helvete igår och för skiten i höger lår jag dragit på mig. Tog en tur om gymmet påväg hem från jobb idag och tog en lugn cykeltur i hopp om att det skulle få låret att må bättre, men tveksamt om det hjälpte.

Istället har jag fått ägna kvällen åt vila, återhämtning och lite experiment i köket. Vi får se hur det slutar när jag ska smaka detta troligtvis imorgon :).

Tog några bilder härom dagen mest som en liten check på formen som den senaste tiden inte har varit speciellt imponerande. Jag vill väl inte riktigt påstå att den imponerar nu heller men jag har inte lika lång väg att gå som innan de tidigare dieterna, inte för att jag ska dieta nu men ändå.

Detta måste ju i sin tur betyda att jag lagt på mig lite massa det senaste året då jag nu väger ungefär lika mycket (ca 101-102) men det ser bättre ut.


WITHOUT YOUR HEALTH YOU HAVE NOTHING!

// Steen

2 kommentarer: