2012-05-27

Stek!

Ja då lider helgen mot sitt slut och ännu en ny vecka tar snart fart!

Helgen har i sig varit relativt lugn men ändå som vanligt varit träningsinspirerad.

Gårdagen började med att mr big Stoff kom hit på morgonen med pålägg och fett goda nybakade bullar. Dessa avnjöts på min lilla balkong innan vi gjorde oss redo att möta upp Svaunapågen och bege oss in mot Malmö och Fitness5 på Ribbersborg.

Det var Viktor och Elna som båda skulle göra debut och det slutade med en 7/8 plats för Viktor och en riktigt grym 2e plats av 7 för Elna, riktigt bra kämpat!

Sen var det vila, mat och jobb som gällde resten av Lördagen!

Idag söndag har det varit lite mer fart och jag var uppe och slängde frukosten i huvudet vid 9-10 tiden för att senare vid 12 kunna smiska bröst/baksida axlar på gymmet med grove Stoffe!

Bröst:
Rak hantelpress x3
Sne bänkpress x3
Rak maskinpress x3
Sne hantelflyes x3
Kabelflyes x3

Baksida axlar:
Kryssdrag, kabel x4
Sidolyft, kabel x2
Framåtlutande hantellyft x4
Omvänd pecdec x2

Ett fruktansvärt bra pass och där va både fint tryck i kroppen och träffen va goooooo!!!

Väl hemma så bjöd jag mig själv på:

300g Kycklingspett
80g Bulgur
200g Tzatziki

Nu ska jag såklart vidare till mor där grillen står och väntar på mig!

Imorgon väntar ben så ikväll ska det fyllas på med mat.

Ha det fint fukkers!

ONE LIFE, ONE CHANCE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar