2012-05-23

RB!

Ja vad mer kan jag säga än att denna dagen har varit som pricken över i:et!

För det första så bjöd natten på ca 10 timmar sömn villket är obeskrivligt skönt, dagen på jobb har varit riktigt varm och solig och sist men allra bäst var att träningen idag gick ruggit bra och sen hade jag date med min el-grill!

Jag måste även säga att faaaaaan vad jag älskar när värmen kommer och svetten bara sprutar av en på gymmet. Allra bäst är det när svetten börjar rinna redan när man byter om innan man börjat träna, men jag är väl en av få som verkligen uppskattar detta!

Nåja, till träningen!

Rygg
Breda latsdrag x4
Smala latsdrag x4
Maskinrodd x4
Maskindrag, enhands x4

Biceps
Maskincurl, enhands x4
Skivstångscurl x4
Stående hantelcurl x2
Hantelcurl mot bänk x2

Sen har vi då middagen och även dagens expriment aka hemmagjorda kycklingspett!



Ha det fint fukkers!

MAKE TIME, NOT EXCUSES!

// Steen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar