2012-05-20

Helgen!

Gårdagen var en händelserik dag, både jobb och träning förgyllde dagen!

Ett bröst/baksida axlar pass stod på schemat!

Bröst
Rak hantelpress x3
Sne maskinpress x3
Sne hantelflyes x3
Rak maskinpress x3
Kabelflyes x3

Baksida axlar
Kryssdrag x4
Framåtlutande hantellyft x4
Omvänd pecdec x4

Ett helt okej pass får jag säga. Jag vill väl inte direkt påstå att jag var superenergisk och hade mitt vanliga driv men jag gjorde det jag skulle.

Tack vare ett relativt tungt pass och en tom kropp så passade vi på att unna oss vars en fet pizza och kroppen fullständigt njöt!

Sen blev det en lugn och avslappnande kväll med CL-finalen!


Idag söndag så har det också varit fullt ös som började med en underbart solig dag på jobb och avslutades med VM-Finalen i ishockey!

Mellan jobbet och hockeyn så var det gymmet och Crossfit som gällde för att idag plåga mig rejält med 2 krossande wods!

NR1
400m run
15 powerclean 50kg
20 burpee-pushup
20 jumpsquats
20 burpee-pushup
10 powerclean 50kg
10 burpee-pushup
15 aid squats
10 burpee-pushup
15 aid squats
400m run

Tid: 17:19

NR2
Frogthrust-pushup
Thrusters 20kg
35-21-15-9

Tid: 10:14


Jag måste åter igen erkänna mig besegrad och fruktansvärt trött efter att dessa wods hade avverkats med ca 15min vila emellan.

Crossfit DÖDAR, speciellt folk med pensionärskondis!

Efter CF var avklarad så var det direkt hem, lägga köttet på grillen och sen som sagt avsluta kvällen med en ljuvlig måltid ihop med VM-Finalen!


Må väl!

YOU ONLY FAIL WHEN YOU GIVE UP!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar