2011-11-17

Axlar deluxe!

Ja detta va då dagen då jag och Big M skulle utveckla våran axelträning och ta det till en ny nivå!
Vi skulle nämligen testa att köra exakt enligt Milos pass med mr Bull från i somras.

Vi gjorde det, vi klarade det och din jävel villket bra pass det blev. Kan utan att skämmas säga att det var ett av mina bästa axelpass någonsin och träffen var så enorm att det var tungt att bara hålla armarna uppe tillslut. Egentligen ville jag nara sätta mig i ett hörn på gymmet och gråta som en liten flicka.

Men det gjorde jag inte, det skulle bara genomföras hur ont det än gjorde och hur mycke det än brände i musklerna. Just idag var det ett enormt test för psyket att bara ta sig vidare och köra till fail i varenda övning, och det gjordes med besked.

Giantset 1
Giantset 2
Giantset 3

Där har ni som är intresserade av att testa detta en exakt beskrivning iform av 3 videos där man enkelt kan ser hur det skall utföras och även se att denna stora mannen kvider som en liten flicka då det är enormt jobbigt och muskelpåfrestande. Testa det, garanterat en upplevelse :D!

Sååå efter passet var jag enormt slut i både kroppen och skallen villket betydde att en stor och näringsrik måltid var ett måste:
400g torsk
En dos ris
En dos hela gröna bönor
250g lättkesella med funligt

Allt är nere och jag känner verkligen hur kroppen suger åt sig näringen och jag närmar mig det så underbara tillståndet matkoma!

ONE LIFE, ONE CHANCE!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar