2011-11-24

Axlar!

Ännu en dag är snart slut och ännu ett underbart träningspass avverkat!
Det va då dags för axlar igen och med tanke på det extremt grova passet sist så körde vi en favorit i repris idag. Alltså, Milos köttiga 3-rundors axelpass.

Videos på utförande hittar ni genom att klicka HÄR!

Åter igen så blev det ett riktigt bra pass och trots den extremt dåliga dagen jag haft så laddades kroppen tillslut med tillräckligt mycket energi för att kunna explodera på gymmet, me like! Detta firar vi med en vilodag imorgon.

Sitter ganska ofta och tänker på folk som säger att det är tråkigt att träna på gym och dom inte fattar hur man kan leva där. Saken är ju såklart att alla är olika och alla fastnar för olika saker, tur e väl det. Men kan ändå inte låta bli att förundras över dom som ratar gymmen så mycket, finns det någon bättre plats att vara på ? Finns det något bättre än känslan av en enorm pump och ser hur kroppen förändras ? Finns det något bättre än att se resultaten på en diet ? Svar NEEEEEEEEEEEJ! Detta är precis vad som beskriver lycka och extremt välbefinnande för mig.

Saken är väl den att om man tränar riktigt ordentligt och har någon som puschar en så är det riktigt jobbigt och energikrävande, värre än de flesta andra sporterna, kan det vara detta som skrämmer folk ? Eller är det just saken att folk har svårt att motivera sig själva utan en ledare som står och dirigerar !? Det är nog en blandning av allt detta, men jag är iaf oerhört lycklig att jag valt denna vägen i mitt liv och jag hoppas att det förblir såhär.

Over and out!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar