2011-11-13

Tystnaden bryts!

Ja jag har ju då varit lite väl tyst i någon dag nu. Får väl ta och skylla lite på att min dator är sönder och det e förbannat tråkigt att skriva på mobilen, men jag får göra mitt bästa.

Det har varit 2 dagars vila som även det har bidragit till den förfärligt långa tystnaden. Kan inte säga mer än att jag har ätit och ätit och åter ätit, allt för att fylla på muskelglykogenerna inför veckans träning och denna underbara growseason. Har tom ätit en och annan onyttighet! I fredagskväll på jobb så hade Anna tagit sig i kragen och bakat en förjävla god äppelkaka, det kan man ju inte säga nej till, så alla fick sig en rejäl dos och en matkoma infann sig ganska snabbt i kroppen då jag precis hade krängt en underbar tonfiskfile!

Idag är det dock äntligen dags för träning igen, bröst och biceps står på schemat, man kan ju inte göra annat än att längta!

Först blir det en runda in om far och fira farsdag och fylla på med underbar mat!

Seeyah!!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar