2011-11-03

Kryddat ska det vara!

Om än i maten så även i livet!

Det är mycket som snurrar i mitt huvud nu, vad ska det bli av år 2012? Ska det bli mitt år och ska jag kunna göra och genomföra allt det jag hade tänkt göra. Frågan ställer jag mig varje dag och inom mig växer bara en större och större längtan, en längtan som kanske går i kras tillslut, men jag ska banemig kämpa för att jag ska få göra det jag drömt om länge. Redo kan jag väl aldrig känna mig för något av det då jag aldrig tidigare varit där, men ojojoj vad jag kommer kämpa.
Åter till dagens aktiviteter.

Har kör en dagslång ordentlig påfylling av energi, har blivit många stora och varma mål, allt för att ge kroppen så bra förutsättningar som möjligt inför dagens pass.

Passet som kördes med bigge Maruthi innehöll axlar unt triceps och kördes på WorldClass.

Axlar (28set)
Hantelpress x4
Rak maskinpress x4
Liggandes halvcirkeldrag x4
Sittande hantellyft, snett fram (baksida) x4
Kabelreplyft x4
Omvänd pecdec (baksida) x4
Sidolyft hantlar x4

Triceps(12set)
Sittande frammåtpress x4
Dips x4
Rep-pushdown x4

Det blev ett grymt pass med hög prio på axlar villket även syns på set-mängden.

Imorgon är det ben som gäller, man kan ju inte mer än älska det!

Go heavy, or go home MF!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar