2011-11-05

Fredagsmys!

Ja idag var det dags för fredagsmys på gymmet och veckans andra benpass, feels goooooooood!

Tog ett litet tag innan jag fick upp glöden då jag inte är van vid 2 benpass i veckan men bra gick det trots allt! Måste faktiskt säga att jag börjar bli lite smånöjd med min utveckling på benen och min kropp blir mer och mer symetrisk hela tiden, lovande!

Ben - WorldClass - Med bigge Murathi!

Framsida (12set)
Benspark x4
Benpress x4
Hacklift x2
Benspark x2

Baksida(12set)
Liggande lårcurl x4
Sittande lårcurl x4
Liggande enbens lårcurl x4

Som sagt så blev det ett riktigt bra pass och otroligt skön pump i både fram och baksida.

Just nu blickar jag bara framåt mot morgondagen, ännu en dag närmre år 2012 och sist med absolut det största så skall jag såklart infinna mig på FitnessForce imorgon 19-21 för seminarium med självaste Milos Sarcev! Milos är en enormt stor profil i Bodybulding världen och har coachat och hjälpt folk som tex Dennis Wolf med flera. Milos har även själv tävlat i Mr Olympia flertalet gånger och haft en lång karriär inom sporten. Det kommer vara en enormt stor ära att få deltaga och bara lyssna och lära.
Milos Sarcev
Dennis Wolf
Mer om det imorgon!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar