2011-11-22

Morgonstund!

Klockan är i skrivande stund 0652 och jag har nyligen tryckt in måltid 2 i huvudet, ändå har jag inte varit vaken mer än 1,5 timme. Ska jag vara ärlig så känns detta helt underbart då det är kroppens signal på att den suger åt sig allt jag stoppar i mig och redan 20-30 min efter mat så skriker den efter mer, GROWSEASON BABY!

Så påväg till jobb började den jäveln gnälla om mat och tillslut kunde jag inte ignorera det längre utan körde in om Statoil och köpte på mig det som ögat fastnade för:


Nu var vissterligen inte första måltiden så stor (250g keso, 1 banan och 50g vassle) då det läggs nytt golv hemma så kan jag inte röra mig i köket på 2 dagar så gröten får en välbehövlig paus. Jäkla tur man hade bunkrat upp med matlådor.

Ha en grym dag!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar