2011-11-24

Rygg!

Gårkvällen bestod av ännu ett träningspass och som sagt innan så var det dags för ett härligt ryggpass!

Rygg - FitnessForce - Andy unt Svaun!

Superset 1
Breda latsdrag x4
Smala latsdrag x4

Superset 2
Rodd x4
Enhands latsmaskin x4

Superset 3
Enhansdsrodd x4
"Kobran" x4

Superset 4
Hantelrodd x3
T-bar x3

Efter att ha utvärderat passet så får jag väl ge det betyget godkänt, men banemig inte mer. Det var en lustig känsla som infann sig i kroppen igår då jag fick bra pump och helt okej träff men samtidigt så fick jag aldrig den där tunga träffen som förra ryggpasset och jag hade igår en omänsklig energi, jag blev ju aldrig trött. När jag gick ifrån gymmet så va ryggen nöjd men resten av kroppen och hjärnan ville bara ha mer, MEEER sa jag. Men det är väl så att ingen dag är den andra lik och jag kom direkt ifrån en dags vila samt att jag hade laddat på bra under gårdagen, precis som det skall vara.

Träffade även våran kära vänn och FitnessForce egna monster Johan och passade på att ta en fanpic ;)!

Johan som är en stabil kloss ställer sig på scenen för första gången i karriären på lördag i lund, då årets upplaga av decembercupen skall avgöras. Det skall bli en sann ära att få se vad denne mannen kan prestera då han prickat in en riktigt bra form och det bådar gott. Tävlandet sker i BB -100.

Även min goda vänn Jonas skall entra scenen på lördag, det är inte första gången han står på scen utan denne mannan har rutin. Dock är det första gången han står som deltagare i AF och inte i BB som tidigare år.
Även om det är första gången han tävlar i AF så är förväntningarna stora då han besitter mycket rutin, kunskap och en jäkligt fin form. Följ hans blogg, klicka här!

May the force be with you guys!

Sååååå gott folk, ni vet var ni ska befinna er på Lördag, jo i Lund och Scandic!

Tider: 
  • AF-momentet börjar 08:00. Notera att ALLA AF-moment inkl. final avgörs under förmiddagen!
  • BB-, CBB och BF börjar 15:00. Notera att ALLA BB-, CBB- och BF-momenten inkl. förbedömning avgörs under eftermiddagen!
Ha en go dag så ses vi i Lund på lördag!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar