2011-11-06

Dagen som förgyllde kunskapen!

Igår var en dag fylld av krydda, så även en av de bästa kryddorna. En riktigt bra vilodag!

Startade dagen med ett besök på ikea och matkoma i deras soffor, köttbullstallriken går ju inte att gå miste om när man har vägarna förbi.

Väl hemma igen, duktigt påfylld av energi så skrek kroppen efter träning men jag lyckades trycka undan det när jag lät tankarna falla på vilodag och morgondagens (dagens) förhoppningsvis monster-bröstpass!

Så jag tog mig en liten napp på 30 min innan det var dags att göra sig redo för mat och sedan det absolut största som hänt mig träningsmässigt, besöket och seminariet med Milos Sarcev.

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag hade förväntat mig av seminariet. Gick dit med blandade förväntningar men ändå stora, men ska jag vara ärlig så trodde jag inte att det skulle vara så bra som det verkligen var. Jag kan utan tvekan säga att jag har aldrig tidigare i mitt liv suttit stilla så länge och ändå kunnat hålla full fokus på det som sas, dessutom allt på engelska. Men det handlar väl förmodligen till stor del om att detta är precis vad jag lever för/efter varje dag-vecka-månad-sedan flera år, då kan man verkligen inte sluta lyssna. Nästan 3 timmar höll han på och jag har sällan skådat en bättre och mer inspirerande människa än Milos, han visste verkligen vad han pratade om. Hans meritlista säger ju allt, över 75 proffstävlingar och över 120 tävlingar totalt, finns inte mer att tillägga!

Det var en både fördjupande och gundlig genomgång av allt inom träning, muskler, kost och kostillskott. Om man trodde att man kunde mycket innan så var ändå väldigt stor del av det som sas igår nytt för en, iaf så gick han in djupt på varenda sak och gjorde en riktigt mycket mer förstående. Jag kan med rak rygg säga att jag blev rik på kunskap igår och nu gäller det bara att beta ner allting och ta det med sig.

Förmodligen blir det väl ett litet test av Milos träningskoncept "giant set" idag då det åter igen är dags att mala bröst! May every muclefiber pray to god!

Måste även rikta ett enormt stort tack till Oliver och Valentina som gjorde detta seminariet möjligt, ni är guld värda!
Fanpic! Jag & Milos!
// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar