2011-11-22

VILA!!!!!

Med tre dagars bra träning i ryggen varav gårdagens pass var monster så håller jag idag en välförtjänt vila. Det är jobb som gäller och efter jobbet så lovar jag att det kommer inte bli många knop, helst av allt blir det soffläge och en jävla massa mat.

Måste säga att det känns något fruktansvärt mycke i kroppen idag, IMORGON DÅ!? Alla utsatta muskler dessa tre senaste dagarna är nu som nykläckta fågelungar och bara skriker efter mat hela jäkla tiden. Nåja jag skall väl göra mitt bästa för att mata kroppen med återhämtande energi dagen i ära.

Bjuder på en av favoriterna i djungeln av byggar/motivationsvideos och även en av de största motivationskällorna för min del. Kai är den absolut starkaste Bodybuildern psykist och man får ett enormt rus genom kroppen av att lyssna på honom och på folk som berättar om honom. Från inget till en av de största i världen!

Tjing!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar