2011-09-22

Ännu en dag!

Snart har ännu en dag gått och jag har änsålänge inte missat att redovisa maten någon dag, men det kommer väl snart.

Nåväl, här är dagens:

0600
2dl havregryn
1 näve russin
1 näve valnötter
50g proteinpulver

0900
300g Tonfisk/Nötfärssås
1dl kokt ris

1200
3 knäckebröd
3 ägg
1 burk makrill i tomatsås
50g proteinpulver

1500
400g torsk
1dl kokt ris
lite senap

1730
500g lättkvarg + lite fun light
1 Banan
2 Kiwi
1/2 Avocado
Lite kanel

Idag blir det därimot ingen träning alls, inte ens i form av cardio.
Jag känner att kroppen har fått ta mycke stryk mån-ons så jag stoppar in en hel vilodag för att försöka återhämta mig lite bättre.

Imorgon väntar Axlar och Triceps villket jag ser fram emot.

Nu ska jag stoppa in 1730-måltiden i huvudet och sedan blir det nog en skön promenad i den härliga höstsolen!

Schalom fukkers!

// Steen

2 kommentarer:

  1. tycker du ska lägga upp sånna bra recept som den lasagnen du visade mig :) och berätta vilka produkter man kan köpa lågkalori :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer många fler, lite då och då så man har något att se fram emot :) menar du vad som är nyttigt att äta ? Eller vilka livsmedel som innehåller minst kalorier ?

    SvaraRadera