2011-09-19

Pumpen från andra sidan!

Är nyss hemkommen från ett fruktansvärt bra bröst/biceps pass med Svan på FitnessForce, och pumpen i armarna är bättre än någonsin.

Det utfördes enligt följande:

1800-1915

Bröst (16 set).
Rak hantelpress x4
Sned bänkpress maskin (hammer) x4
Pecdec x4
Cable cross x4

Biceps (12set).
Stående hantelcurls x3
Skivstångcurls på knä x3
Stående kabeldrag till huvud x3
Sittande Bicepsmaskin x3

20g EAA under passet!

Innan passet körde jag min underbara Mutant Mayhem (pwo), villket ger en extrem fokus, grymt ork och en fin muskelkontakt. Änsålänge är jag supernöjd med den.

1915
50g proteinpulver
30g vitargo

1945
300g nötfärs/tonfiskbiffar
1dl kokt ris
60g ost 10%

Nu är jag helt slut, ska packa maten till imorgon och sen ge mig iväg till C!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar