2011-09-21

Höstens krafter!

Något ger mig extra krafter just nu och jag försöker sätta fingret på det.
Kan det vara för att hösten är på ingång, mysigt mörka och svala kvällar som får en att vela gå en runda ?
Eller är det bara så att jag mår bra för träningen är på uppgång igen ?

Vem bryr sig egentligen, huvudsaken är att man trivs med sitt liv och gör det man brinner för.

Nåväl, som jag sa innan så var jag sjukt sugen på en kvällsrunda i höstmörkret, och det finns ju inget annat att göra än att ta sig en runda då. Eller som Ronnie Coleman hade sagt "Ain't nothin to it, but to do it".

Så i med hörlurarna, på med bra musik, upp med luvan och sen blev det en 50min promenad, dom första 15 i normalt tempo och resterande i högt tempo.
Varmt innanför, kyligt utanför!
Feeling!

Svetten lackade och känslan var riktigt god då benen gick av sig själv.

Jag avslutade precis dagens ätande med "innan läggdags maten"!

2130
500g lättkvarg (toppat med kanel).
1 ägg
1 knäckebröd
5g Majonäs 80%

Känslan i kroppen är att någon gång under natten kommer det krävas en liten proteindrink, vi får se vad som sker.

Nu bär det av mot sängen!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar