2011-09-25

Pensionärsvarning!?

En söndagskväll på hösten är ju inte speciellt livad, men ack så perfekt för en otroligt härlig kvällspromenad. Finns inget bättre än när hösten/vintern kommer och man kan ta på sig dom där stora och varma kläderna, i med hörlurarna i öronen, på med musik och bara gå en sväng och njuta av den friska luften.
Såååååå vad gjorde jag ikväll då ? 
Ja ni gissade helt rätt, jag tog en kvällspromenad i min ensamhet, underbart!

Innan det hade jag slängt i mig ännu en matlåda från kylen.
2100
300g Tonfisk/Nötfärssås med sojabönor.

Nu sitter jag här, lagom svettig och go efter min 50min promenad och ska strax slänga i mig en kaseindrink inför sänggående!

2230 
50g kasein

Imorgon är det morgonpass som gäller, ben står på schemat villket innebär 2 fel på en gång, helt underbart. Morgonpass är förbannat jobbigt då kroppen inte riktigt är igång och man har inte hunnit tanka in så mycket mat i huvudet. Ben är utan tvekan ett utav dom tyngsta och värsta passen och att då köra detta kl 0700 på morgonen, ja ni förstår själva.

Men jag är inte den som låter klockan stoppa mig, det ska inte alltid vara som en promenad i skogen!

Nothing great ever comes without a sacrifice!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar