2011-09-17

Prisad med mat.

Som sagt tidigare så håller jag vilodag idag och passar därför på att ta en såkallad ätardag. Jag håller ganska strikt på kosten fortfarande i veckorna för att kunna släppa lite på det en dag på helgen om jag känner att energin är knapp och vill kicka metabolismen lite extra.

Det blev en runda i Malmö med Cizzi, Sara och Melin i min pussywagon!

Först blev Ikeas kök våldtaget av oss, vilket resulterade i för mig:
1 stor köttbullstalrik (20 köttbullar) med mos.
1 kycklingfiletalrik med mos.
1 cheesecake.

Vi gick en runda på Ikea, sen över till mediamarkt för att sedan köra in om McDonald's på väg hem där även matsuget tog i:
1 pepperjack hamburgare.
2 mcflurry.

Nu stundar ett tags matkoma!

//Steen
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar