2011-09-21

Nattens bravader!

Passet igår, känns idag! Kan man säga så ?

Inte bara igår och nu, även inatt. Jag va verkligen totalt urlakad på energi efter passet igår och skulle gått mycke högre på kolhydraterna vid "efter passet måltiden". Även om jag intog vitargo både innan och efter passet så räckte det inte. Så inatt vid 0230 tiden så skrek min kropp efter energi, nu menar jag verkligen skrek! Jag kände min som en nuligen avlivad gråsäl och det var totalt omöjligt att somna om. Detta ledde i sin tur till en nattamåltid innehållandes:

0230
50g proteinpulver
1 knäckebröd med philadefia light

Efter detta var min kropp nöjd för stunden och jag gick hand i hand med john blund.

Fortsatt enligt:

0600
2dl havregryn
1 näve russin
1 näve valnötter
50g proteinpulver

0900
300g Nötfärs/Tonfiskbiffar
1dl kokt ris

1200
3 knäckebröd
3 ägg
1 burk makrill i tomatsås
50g proteinpulver
 
1530
300g torsk
1ägg
1dl kokt ris
lite senap
 
Fortsättning följer.
 
// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar