2011-10-03

Björnen sover!

Att börja veckan med en ledig måndag kan väl bara beskrivas som underbart. Tog tillfället i akt och gick i ide. Frukosten tryckte jag in i huvet vid 9 tiden för att sedan gå och lägga mig igen, ja va ju ändå ledig. Halv 12 lämnade jag sängen för att kasta i mig min kära PWO(mutant mayhem), träningen skulle ju också avverkas.

Så jag tog mitt pick & pack och rullade ner mot gymmet!

Bröst (24set, högreppat)

Rak bänkpress x4
Sne bänkpress x4
Hantelflyes x4
Sittande rak maskinpress x4
Sittande sne maskinpress x4
Cablecross x4

Bra pump men lite halvkass energi speglade passet, dock lite tråkigt att köra bröst själv då man inte kan köra 100% utan pass. Men man får göra sitt bästa.

Ikea har avverkats idag och SÅKLART en 20-köttbullstallrik med mos, standard på Ikea!

Nu väntar sängen, morgonpass imorgon, just gotta love it!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar