2011-10-06

Sveket!

Det kanske låter allvarligt.....

Det är det banemig också!! Min kära vänn Linnex har svikit mig och smärtan i ländryggen som jag vaknade med denna vackra vilodag och inte släppt, nästintill blivit värre.
Släpper det inte tills imorgon eftermiddag så måste jag plocka fram snaran, det är iaf så det känns just nu. Imorgon skulle jag ju dunka på med ett riktigt tungt ryggpass men just nu ligger den fina planen 1m under isen, sorgligt men sant. Just den där ofrivilliga vilan som är så tung.

För att lindra lite av en ooooooootroliga sorgen för min förhoppningsvis lilla skavank i ryggen så tog jag rundan in om lidl på vägen hem och köpte på mig det som jag skullat göra i flera dagar nu, kvargen i kylskåpet var ju nämligen slut.
Ska det va, ska det va rejält!
Så nu sitter jag här med min kära kvarg, närmre bestämt 500g med en skvätt funligt äpple/päron, toppat med kanel, mycket gott!





Ciao!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar