2011-10-14

Booooooooooom....

.....villket jäkla pass! Det går knappt att beskriva den välmåendekänslan jag hade när passet var avklarat och jag kände hur kroppen höll på att explodera, det mina vänner, det e kärlek!
Lika som bär!
Axlar/Biceps - FitnessForce

Axlar(24set)
Sittande frontpress i smith x4
Sittande frontpress lös x4
Stående hantellyft framåt x4
Stående hantelflyes x4
Sittande hantelflyes x4 (baksida)
Sittande omvänd pecdec x4 (baksida)

Biceps(12set)
Sittande hantelcurls x4
Stående skivstångscurl x4
Sittande bicepscurl maskin x4

Det blev ett riktigt tungt och bra pass med Svan och nu är man totalt slut och kroppen skriker efter mat!

För detta vill jag tacka min nygammla vänn Jack, Svan och såklart den otroligt grova laddningen till lunch!

Nu blir det mat och myskväll!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar