2011-10-17

Kvällens festliga måltid!

Kvällsmåltiden idag blev lite annorlunda än hur den brukar se ut. När jag gick på maxi efter jobb och handlade så fick jag ett plötsligt sug efter kycklingsallad, det va bara kycklingsallad i mitt huvud och det gick inte att sudda ut.

Väl hemma så var det bara att packa upp och låta den otroliga fantasin flöda som krävs för att göra kycklingsallad!

1 röd paprika
8 körsbärstomater
1/2 gurka
100g fetaost 20%
300g kycklingfile
Lite olivolja

Det blev en smaksensation och jag var mätt i säkert........... 5 minuter innan magen skrek efter mer, men det får va nog för en stund nu!

Nu till något annat;
Som ni kanske sett så finns där genvägar till 2 bloggar på höger sida en bit ner.

Den ena är min cizzi, en träningsfreak utan dess like som löper likt en hjort på grönbete och lyfter vikter som om hon vore upplärd av självaste Arnold! Intressant och spännande!

Sen har vi även Mr jflex, en riktigt kunnig man i sina bästa år. Han har jag själv lärt mig väldigt mycket av.
Verkligen värt att läsa!

Shalooom fukkers

// Steen
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar: