2011-10-06

Död at morgon!

Morgonen i all ära men denna morgonen tar alla priser!

Idag är verkligen en dag fylld av träningsvärk, närmare bestämt 3 dagars träningsvärk på en dag, en såkallad 3in1. Benen värker på ett ganska mysigt sätt, axlarna maler och brösten ömmar. Inte nog med detta så har jag dragit på mig något skit i ländryggen, men det ska min kära vänn Linnex hjälpa mig med!
Världens bästa linnement!

Idag råder viiiiiiiiiiiiiiiiiiiila och det ska bli förjäkla skönt, känns som att kroppen verkligen behöver detta efter 3 hårda pass och lite skavanker här och var.

För att får er att tänka efter lite hur viktig verkligen kosten är för träningen och att ett matlagningsintresse är guld värt så får jag bjuda på ett av dom bästa citaten som har uttalats.

"If you don't follow a good nutritional plan, you're bodybuilding with one arm behind your back."


Verkligen värt att tänka på!

// Steen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar