2011-10-09

Underbara Söndag!

Efter en väldigt fartfylld dag sitter jag nu och intar sista måltiden för dagen, detta iform av:

300g Torskröra (kommande recept)
200g Potatis
Ruggit gott och fruktansvärd power i maten, brinner i käften!

Jag har hunnit med riktigt mycke idag, eller ja en del iaf. Lite småsaker och sen har jag som sagt kört både morgonpass iform av dödande Crossfit med lite cardio och nu nyligen ett riktigt bra bröst och tricepspass! Riktigt bra träffa i alla övningar då jag sänkte vikterna lite och gick rakt på träffen.

Bröst (24set)
Sittande sne ner bröstpress x4
Sittande sne upp bröstpress x4
Liggande sne cablecross x4
Pecdec x4
Sne hantelpress x4
Sittande rak bröstpress x4

Triceps(14set)
Pushdown stång x5
Pushdown rep x5
Dips x2
Enhandspushdown x2

Mellan passen idag så har jag målat lite i min lägenhet med hjälp av Far, hans b-rud Carina och såklart C-Å ;D! Tack som fan!

En klockren dag!

Ha det!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar