2011-10-24

Tankad!

Ledig måndag och inget speciellt på schemat, totaly amazing!

Så jag passar på att ladda rejält inför kvällens benpass och bara ta det sjukt lugnt, det behövs efter gårdagens urladdning!

Jag tog ofrivillig sovmorgon, jävla klocka som inte kan väcka en i tid, men jag har ju en ledig dag så vad gör det. Väl upp vid 10 snåret så blev det en stabil frukost:

1000
Havregrynsgröt med valnötter, russin och pumpakärnor.
50g vassle.

Tog en powernapp i badet!

1200
2st 150g (tonfisk/nöt)burgare med bröd.

Mätt och belåten så gav jag mig ut på en liten promenad och det dröjde inte länge innan Big TR ringde och hotade mig med läderpiskan om jag inte följde med honom och lunchade.
Det tog inte lång tid innan jag hade tänkt ut att jag helt klart kunde få ner mer i magen och benen gillade mitt beslut, mer power ikväll.

1330
Kycklingfile med stekt potatis.

Med andra ord så har dagens laddning inför kvällens benpass varit nästintill optimal och innan träningen så väntar en proteinare innehållandes 50g vassle och 30g vitargo!

Nu sitter jag här, smälter all mat som dagen har gett mig och försöker tagga till inför kvällens pass!


With the effort of using your mind, consciously, everyday, all day, as if walking in a meditation.

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar