2011-10-19

To the limits!

Efter dagens tuffa start med cardio och sen massa småärenden så väntade jag mig ett ganska segt och svårladdat pass. Meeeeen som nästan alltid annars så är just den känslan så bra, för på något sett så taggar man till ruggit mycket när man egentligen känner att det ska bli ett halvbra pass. Det är precis som att den där känslan triggar igång djuret i en och man ger det där lilla extra för att tillslut bli nöjd med passet.

Whatsha say !? THE POWER OF MIND!

Dagen i ära provcyklade jag en ny träningspartner, Stoffe. Att variera lite ger en extra go och inne i huvudet sitter där en djävul och knackar en på pannbenet samtidigt som han skriker "visa vem som är bäst, du måste vara bäst".

Axlar/Triceps - WorldClass

Axlar (24set)
Sittande skivstångspress framför, lös x4
Sittande hantelpress x4
Sittande maskinpress x4
Stående hantelflyes x4 (lyft åt sidan)
Liggande halvcirkelsdrag, stång x4
Sittande lyft framåt x4 (baksida)

Triceps (13set)
Dips x5
Stående pushdown, stång x4
Stående enhands pushdown x4

Det blev tillslut ett fruktansvärt bra pass, kändes som att axlarna skulle lägga av totalt i slutet, LOVELY FEEEEEEEEEELING!

Totalt död och ihjälklubbad sänkte jag ett riktigt stort lass med riktigt lassange samt hälde i mig nästan 1 liter mjölk, törsten är enorm efter ett sånt pass och kroppen bara skiker efter mat.

Så nu sitter jag här, nyfodrad och nytränad, bara duschen som väntar innan det förmodligen blir ännu ett besök av denna krabaten:
 Boooomshakalaka!

// Steen

1 kommentar:

  1. den och chokolate fudge brownie är dom godaste!!

    SvaraRadera