2011-10-26

Love life!

Ja det finns inte på något annat sätt jag kan uttrycka vad jag känner när träningen går bra, går träningen bra så går allt bra!

Jag må vara fixerad och träningsberoende men vet ni vad ? Jag älskar mitt liv när jag får leva precis som jag vill och kroppen är hel. Man måste lära sig att uppskatta sin fysiska förmåga och att man är frisk. Det är inte lönt att gå och klaga på vad man inte kan göra, lägg istället den energin på det du kan göra och gör det fullt ut.
ONE LIFE, ONE CHANCE!

Utifrån föregående ord så kan ni ju bara gissa hur dagens pass gick..... 

Gick runt på jobb idag och kände mig fortfarende lite sliten i kroppen, seg som satan och kände inte alls för att åka till gymmet direkt efter jobb. Matade huvet med rikligt med näring och påväg hem så lyckades jag tagga till rejält med lite tunga ord från BB-eliten och en av mina vänner Jacked-xx från Body Science aka MMsports!

Väl inne på gymmet så kände jag verkligen för att köra riktigt tungt och krossa alla vikter.

Rygg - WorldClass

Rygg (22set)

Chins x4 (med vikt, 15kg)
Smala latsdrag x4
Hantelrodd x4
Enhandsdrag i hammermaskin x4
Maskinrodd x4
Chins x2

Något som väldigt sällan händer hände idag, jag fick både träff och pump från första uppvärmningset till sista set, helt magiskt!

Må jag tacka Vitargo och mitt ökade födointag ännu en gång, may the force be with you!

På detta får man väl bjuda på en liten ryggbild, just ryggbilder tas det allt för få av då det är lite svårt att ta dom själv. Så jag får helt enkelt bjuda på en bild från i sommras efter plojdieten, ca 2 månader gammal!
Latsbredd, bakifrån.
The mind is the limit, you'll never become a failure until you fail to try!

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar