2011-10-20

Skam den som ger sig!

Idag har det varit en ganska lugn dag och det var nog tur då kroppen har försökt meddela mig att vila.

Jag trotsade dock detta efter att ha sovit middag 2 timmar varav 1 timme i badkaret, så begav jag mig mot gymmet för att få dagens träning avklarad och se fram emot en vilodag imorgon!

Biceps/Vader - WorldClass

Biceps (16set)
Stående z-stångscurl x4
Sittande hantelcurls x4
Sittande enhands maskincurl x4
Liggande hantelcurld (negativa) x4

Vader (12set)
Stående vadpress i hackligt x6
Stående vadpress x6

Efter träningen så skulle målningen slutföras.
Då får jag äntligen säga att målningen i lägenheten nu är klar, skönt som fasen då det gått lite hackigt.
Så mestadels av kvällen har gått åt till att flytta runt saker osv.

Nu sitter jag här, lagom överkörd och längtar efter sängen och en hel natts sömn för att sedan känna att heeeeeeeeeeela dagen är man "ledig" från träningen dock inte från jobbet.

Kvällsmålet:
250g lättkesella, 2dl vaniljyoggi, lite kanel och toppat med valnötter.
2ägg.
50g vassle.
1 kopp te.

Fint ska det vara!

Kan meddela att min mobil är sönder och på lagning så därför är inte uppdateringsfrekvensen lika hög som vanligt och bilderna färre, men 1-2v till sen är den tillbaka.

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar