2011-10-05

Många bollar i luften!

Påväg hem från jobbet satt bara en bild i skallen på mig, en riktigt tung bild på Kung-Kai! Förmodligen kan det inte bli tyngre! Den satans bilden skulle ta mig igenom detta riktigt tunga axel/tricepspass och ge mig maximal pump och träff! Motivationen bara växte i kroppen!
Nog blev det så, ett riktigt bra pass med biff TR!
Kan inte säga mer än att det va ruggit välbehövlig, då det va ett tag sedan jag körde ett riktigt tungt axelpass.

Pwo: Mutant mayhem.

Axlar/Triceps - FitnessForce

Axlar (15set)
Hantelpress x3
Press i smith framför huvud x4
Hantelflyes x4
Drag till hakan med stång x4

Triceps (16set)
Dipsmaskin x4
Frammåtpress i maskin x4
Puschdown kabel x4
Enhands drag kabel x4

Efter passet:
50g vassle 30g vitargo

Tackar Big TR för ett riktigt gött pass då jag sitter här nu 1,5 timme efter passet med mat i magen och fortfarende riktigt tryck i axlarna, speciellt baksidan.

Efter träningen så blev det lite matlagning, dels skulle jag göra efter-träningsmåltiden som idag bestod av 250g älgfärs 200g potatis och lite lingon, UNDERBART GOTT!!!! Sedan väntade även ett litet expriment till en ny sorts burgare som passar även folk som inte äter "kött". Det återstår att se hur detta expriment gick då min Biff-C ska få vara kanin och testa!

Efter-träningsmaten!

La Exprimento!

Som sagt så gjordes det ett litet recept expriment, alltid lika kul. Om jag lyckats och det smakar som det borde så kommer detta ganska simpla recept lite senare!

Värt att notera är att i den lille rackarn så är det hela 50g protein, 7g fett och nästintill obefintlig mängd kolhydrater.

Upp till bevis.

Utvärdering kommer.

Må väl.

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar