2011-10-07

Dagens planer!

Tanken var som jag tidigare skrivit att det idag skulle tränas rygg utav ett rent helvete, riktigt tungt. Men ryggontet håller i sig som det verkar nu och även om det har blivit bättre så tror jag inte att det är speciellt smart att träna ryggen. Förmodligen så blir det ett pumppass biceps/vader/mage och så får ryggen vänta till imorgon, då den förhoppningsvis är läkt.

Men jag är inte bitter för det, sålänge jag kan träna är jag glad då man får leva med lite skavanker ibland, man e ju inte 20 längre.

Taggad som ett as är jag och det ska bli riktigt gött att ösa i sig en fet pwo innan passet och bara känna hur blodet i kroppen får fart och musklerna fylls med pump, det är verkligen något att längta efter!

Men träningen dröjer någon timme då jag just nu sitter här på jobb och skall snart inta dagens 4e måltid iform av 500g kvarg med en skvätt funligt app/pear. Tidigare idag har det intagits kyckling(300g) och ris(50g) per måltid kl 09 & 12 samt frukosten kl 06 iform av gröt!

Må väl.

// Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar