2011-10-07

HJÄRTA!

Som ni säkert förstått så bygger mycke av mitt liv och fritid på träning. Det är verkligen detta jag känner att jag vill bygga mitt liv kring, det är på gymmet jag trivs bäst. Att dieta eller bulka, att se resultaten i spegeln, att få kommentarer om att man utvecklas och verkligen få visa vad man går för! Här snackar vi riktiga kickar, både psykiskt och fysiskt och det är därför jag brinner så starkt för detta.

Det finns så otroligt många som skulle må bra av att träna, men folk idag orkar inte, folk idag vet inte vad dom själva klarar av. Folk idag ser ner på sin egen formåga att förändra sig själv och få en vältränad kropp. Allt för många söker misslyckade genvägar och tror att allt sker över en natt, men så är det inte. Det krävs intresse, vilja, kunskap och att man tror på sin egen förmåga att träna hårt, its in your mind!

Vad skall egentligen krävas för att få folk motiverade och för att få folk att verkligen ge 110% när dom tränar ?

Varje gång man är och tränar så ser och hör man folk som säger sig ge allt och träna hårt, men i själva fallet så ger dom max 70-80% av sin totala styrka och energi, men det är dom där 20-30% som är kvar som verkligen ger mest. Dom där viktiga sista 20-30% sitter i skallen, i psyket och konsten att pressa sig själv till max. Du ska inte må bra direkt efter passet, det ska göra ont i musklerna och det ska sitta i halsen.
Smärtan i musklerna idag är styrkan du kommer känna imorgon!

Tryck på play, slut ögonen och bara lyssna och lär.

En fruktansvärd kick med mycke hjärta och vilja!

Så kom igen nu!!! Träna hårt, puscha varandra till max, testa smärtgränsen, kör till fail och ät ordentligt så ska ni se att utvecklingen får en oväntad fart.

Im living my life to, im doing exactly what i wanna do. I´ve found my passion, i´ve created my true calling in life. Im living life on my terms.

// Steen

2 kommentarer:

  1. Så rätt så herr Steen.
    Du är så klok att man blir rörd :)

    SvaraRadera